sitter och funderar när folk ska acceptera andra som dom är, tycker dom flesta bara slänger ut sig massa om att dom gör det men sanningen skaver så starkt när man hör det. alla klagar på alla, det klagas om att folk är falska fast dom inte är så mycket bättre själva. jag har faktiskt börjat skrattat åt det här nu, gått till överdrift verkligen. tycker man ska sköta sitt eget liv istället för att bry sig så jävla mycket om andras, måste folk veta allt om andra? det är just precis så det är just idag.. avundsjuka folk är problemet, va dig själv istället för det kan man ju knappast vara när man måste få ut något om någon annan. bjud på något bättre, för vägrar vara någon som aldrig stått upp för nånting. just saying

försöker sprida kärlek, i stenhårda tider

Sanna mina ord, det här e mitt liv

Ska hela vägen upp och följer min stig
När andra sjöng en dag så tar jag one take
Varje steg som jag tar leder rakt till topp
har jobbat för ett mål och en inre dröm
som i dag har fått sitt liv
Trots alla svek, tomma ord står jag fast vid min grej
relevant för jag är ärlig när jag skriver
försöker sprida kärlek, i stenhårda tider
försöker att nå ut på något sätt i musiken
jag vägrar se ett slut, nu ska vi blasta hela skiten









7 kommentarer

victor

27 Apr 2012 19:34

Bra skrivet! :)

Moster linda

27 Apr 2012 19:49

Bra skrivet! Så resonerar en tjej med lite jävlaranamma! :)

Rebecka

27 Apr 2012 20:24

tack så mycket victor! :D

ja linda haha! det har man inte dåligt av inte måste jag säga ;)

putte

27 Apr 2012 23:19

Så sant!<3

Emelie

28 Apr 2012 10:01

Håller verkligen med dig! <3

rebecka

28 Apr 2012 12:37

så sant som det var sagt! <3

LuffarN

28 Apr 2012 22:49

asså du är grym ska du veta! love u girl :* <3

Kommentera

Publiceras ej