Ännu en dag på jobbet, känns konstigt att säga jobb. Vuxen jag känner mig #stolt. Det var slitsamt och tungt för min stackars rygg idag, flytta bommar och hinder långa sträckar fram och tillbaka. Fick även städa hela läktaren, damm i hela lungorna?? Ja. Tänker bara på pengarna jag får då jag ska tatuera mig för det mesta, längtar såhäääär mycket. Denna tjej älskar pengar, den som säger att det inte gör en lycklig ljuger ju. Bästa som finns även fast jag önska att det inte borde vara det viktigaste här i livet. Det här kanske blir lite långt om jag kollar på alla bokstäver här, holy shit :O Jag får åka med Emmie imorgon också, TACK <333 åh nu spelas don't you worry child på radion (akustiska versionen) Hur kan jag aldrig tröttna, så bra ju. Herregud. Nu väntar jag på att Lars ska komma hit, kan nästan inte sova utan honom. Gulligt vaaaaaa
 
 

Kommentera

Publiceras ej