Idag kom jag tillbaka till skolan igen, har ju vart borta i cirka 3 veckor nu. Har vart himla skönt att få ta det lugnt ett tag, dock inte lika kul att få veta att jag har massa rester nu.. Får panik med tanke på att det bara är 32 dagar kvar till sommarlov och allt ska vara klart. Har även en häst som jag ska tillbringa många timmar hos, hinner inte med några uppgifter(!!) Dumma skola. På tal om annat så var min natt helt sjuk, drömde att jorden gick under så nu kan jag avslöja hur vi alla kommer dö här på planeten. Vi kommer att få veta när det kommer hända och jorden kommer sprängas så bränns vi till döds i luften, jag låg på en soffa och flög upp till himlen sen brann jag upp. Blev så jävla varmt och så vaknade jag hahahaha... 
Nu väntar jag på Melissa ska bli klar i stan sen komma till mig igen, gud vad vi vill göra massa saker!! Inget jävla sommarjobb fick man ju heller, fan. Alla är ledsna idag så jag och Melissa bestämde oss för att grilla korv imorgon :PppPPPp 
 
 

1 kommentarer

Tildohammed

05 May 2014 20:01

Haha, king du är då!

Kommentera

Publiceras ej