jaha här sitter man i skolan och kuckelurar nu när melissa stack... melissa :( haha. kan inte vara med på idrotten idag för min hals tog kål på mig imorse, ont varje gång jag sväljer. men blev på bättre humör alldeles nyss, världens bästa lärare larsa kom med fika till mig när jag skulle sätta igång och plugga nånting. nu har man ju fått i sig ett gäng chokladbollar och lite annat. bästa lars! gjorde min dag lite bättre. låter som ett litet fetto, jajamensan. senare blir det avesta, tills dess ska jag fortsätta skriva min story om Lil Wayne som jag gör på engelskan. på tal om ingenting, kolla vad en annan hade det bra igår då huhuhu, när jag skulle hoppa i badet så åkte hälften av skummet ur. är lite så att överdriva med allt, ska man ha i nånting så tar jag alltid i lite mer. nä nu får emlan sluta så vi kan dra till tåget, PUSS! 
 

Kommentera

Publiceras ej